Veelgestelde vragen

Zit je met vragen? Misschien vind je ze hier wel tussen! Niet gevonden wat je zocht? Stuur ons een berichtje.

Startdagen

Kan ik de kleding eerst eens zien en voelen?

Dat kan zeker! Kom naar één van onze startdagen in Gent en leer ons en onze merken kennen. Lukken deze data niet voor je? Dan kan je zonder probleem een afspraak maken. Stuur ons een berichtje op hello@happykiddo.be met de datum en het uur dat je graag langskomt.

Krijg ik een bevestigingsmail als ik me aanmeld voor een startdag?

Uiteraard krijg je een bevestiging van je aanmelding bij ons. De bevestigingsmail ontvang je op het emailadres van dat je hebt opgegeven. Let op: mogelijks komt deze in je spam of reclame inbox terecht.

Waar gaan de startdagen door?

De startdagen gaan door op Dok Noord in Gent. Eens je ingeschreven bent voor één van onze startdagen, krijg je tijdig alle praktische informatie in je mailbox

Bestelling

Kan ik het formaat van mijn box later nog wijzigen?

Jazeker. Wil je graag van formule wijzigen? Geef ons een seintje via hello@happykiddo.be

Kan ik eenmalig een box bestellen?

Ja dat kan. Neem gerust een proefpakket voor 3 maanden. Je kunt onze dienst daarna zonder probleem pauzeren of stopzetten. We verlengen niets automatisch.

Hoe kan ik de kledingstuks wisselen?

Ieder begin van de maand kan je ons via het online lookbook laten weten welke stukken je graag in de plaats wil en in welke maat. Verzamel de stukken die je niet meer nodig hebt en steek ze terug in de originele box. Op het moment dat de andere stuks toekomen, stuur je ons de box terug. Je kan ze ook komen ophalen in ons wisselpunt op Dok Noord in Gent.

Wanneer kan ik de kledingstuks wisselen?

Na afloop van iedere maand krijg je een melding met de vraag of je de kledingstukken wilt wisselen. Is het antwoord ‘ja!’? Dan laat je ons bij het begin van de nieuwe maand via het online lookbook weten welke stukken je graag in de plaats wil en in welke maat.

Levering

Waar leveren jullie?

Wij leveren in heel België naar het adres van jouw voorkeur.  

Wat is de kostprijs van een levering?

De prijs voor een kledingwissel (kledij heen én terug) bedraagt 6,5 euro. Bij de levering van je bestelling zit er een vignet om de kleertjes die je niet meer nodig hebt naar ons terug te sturen. Je kan de doos van je bestelling daarvoor hergebruiken.

Wanneer ontvang ik mijn eerste levering?

Wij proberen de bestellingen en leveringen zoveel mogelijk te bundelen. Wanneer je kiest om van start te gaan, laten we je de datum van je allereerste levering weten. De 3 maanden gaan pas van start wanneer jouw eerste bestelling klaar is.

Moet ik iedere maand een nieuwe bestelling plaatsen?

Je mag iedere maand een nieuwe bestelling plaatsen, maar dat hoeft zeker niet! Ben je nog tevreden van de kleren dan kan je ze gerust nog wat langer houden 🙂

Hoe lang moet ik wachten op mijn nieuwe bestelling?

Daar we niet over alle mogelijke kledingstuks in alle mogelijke maten beschikken, maar jou wel 100% willen laten kiezen, voorzien wij een maximum levertermijn van 2 weken. Hou hier rekening mee wanneer je de kledingmaat doorgeeft. Pas bij ontvangst van je nieuwe bestelling geef je de kleding die je niet meer nodig hebt terug. Je beschikt dus altijd onafgebroken over 5, 10 of 15 kledingstukken.

Kleding

Welk soort kledingstuks kan ik kiezen?

Alle soorten bovenstuks. Bij ons geen body’s, kousen, ondergoed, … wél truien, broeken, t-shirts, jumpsuits, pyjamas, rokjes en kleedjes.

Wie kiest de kledingstuks die in mijn box zitten?

Jij zelf in hoogst eigen persoon! Je kunt hiervoor online een keuze maken uit de catalogus die samengesteld is uit kledingstukken van onze partnermerken. Bij ons geen verrassingspakket, maar een box die je volledig zelf samen stelt. Kan je niet kiezen of heb je geen tijd en/of zin om dit te doen? Geef ons een seintje en we helpen je met plezier verder.

Wat als er een vlek op zit die er niet meer uitgaat?

Een ongelukje kan altijd gebeuren. Vandaar dat we niet meteen een boete aanrekenen, maar werken met een vlekkenkaart. Wanneer er (onherroepelijke) schade is, heb je steeds de keuze: ofwel een vlekje op de vlekkenkaart ofwel het kledingstuk kopen aan de actuele waarde. Na drie vlekken, vragen we een tegemoetkoming van 30 euro.

Moet ik alle kledingstuks uit mijn box wisselen?

Neen. Je kiest zelf hoeveel en welke stuks je niet meer nodig hebt. Laat ons online weten welke andere stuks je graag in de plaats wil en wissel hetzelfde aantal stuks.

Is de kleding nieuw?

Af en toe zal je de eerste gebruiker zijn en dan is het kledingstuk spiksplinternieuw, maar dat is niet altijd het geval. Gelukkig hebben onze labels kleding die lang meegaat en die er een hele poos mooi uit ziet. Wij zorgen ervoor dat de kleding die je ontvangt steeds in goede staat is, proper gewassen en gestreken. Klaar om in te spelen en veel fun te beleven!

Kan ik ook kledingstukken kopen?

Ja hoor. Ben je verliefd geworden op een bepaald kledingstuk of heb je er bijzondere herinneringen aan? Wil je graag een volgend broertje of zusje ook in dit stuk zien schitteren? Geef ons een seintje en we laten jou de actuele aankoopprijs weten.

Wat als de kledingstuks na afloop niet bij jullie terugkeren?

Dan gaan wij ervan uit dat je deze kledingstuks wenst aan te kopen. Je ontvangt van ons een factuur met daarop de actuele aanprijs van de kledingstuks die je ons niet hebt terugbezorgd. Stuur je ze alsnog terug? Dan rekenen we de abonnementsprijs voor de periode dat je de stuks langer bijhield dan voorzien.

Betaling

Hoeveel kost een kledingbox van Happy Kiddo?

Happy Kiddo zorgt voor een garderobe die groter, duurzamer en gevarieerder is. Hoeveel groter? Dat kies je zelf! Voor 5 kledingstukken betaal je 32,95 euro per maand, voor 10 kledingstukken 61,95 euro per maand en voor 15 kledingstukken 89,95 euro per maand. Gemiddeld betaal je 6 euro per kledingstuk per maand.

Wat is er inbegrepen in de prijs?

Voor deze prijs kan je zolang je wil, genieten van de kledingstukken van je eigen keuze. Wij volgen de bestellingen iedere maand voor je op, onderhouden de kleertjes (je krijgt steeds een pakketje proper gewassen en gestreken kleertjes), adviseren je bij de keuze van de kledingmaat en maken iedere maand de pakketjes voor klaar.

Hoe kan ik betalen?

De betaling gebeurt via een overschrijving. Je ontvangt alle informatie in je mailbox. Niets gekregen? Kijk dan eens in je spam of reclame inbox.

Cadeau

Ik heb een cadeaubon ontvangen. Wat nu?

Op je cadeaubon staat een kortingscode. Die kan je toepassen bij het afrekenen. Een cadeaubon is steeds een jaar geldig. Je activeert hem wanneer je wil. Heb je nog een vraag? Aarzel niet om ons te contacteren via hello@happykiddo.be

Kan ik een Happy Kiddo abonnement cadeau doen?

Ja zeker! Laat ons weten hoeveel kledingstukken je graag cadeau wil doen en voor hoeveel maanden. Wij bezorgen je een gepersonaliseerde cadeaubon die je aan de gelukkige kunt overhandigen of sturen hem rechtstreeks op. Succes verzekerd!